تماس با ما :
09129746949
02122687344 - 02122689195

وارنيش فلوراید در حقيقت همان فلورايد غليظ شده مي باشد..

وارنیش فلوراید چیست؟

وارنیش چیست یا وارمیش چیست این سوالی است که امروز در دکتر قدیمی به آن پاسخ می دهیم وارنيش فلوراید در حقيقت همان فلورايد غليظ شده مي باشد

وارنیش سدیم فلوراید چیست؟

وارنيش فلوراید وارمیش چیست ؟ ( متخصص دندانپزشکی کودکان ) دکتر قدیمی می گوید : وارنیش در حقيقت همان فلورايد غليظ شده مي باشد،كه در صورت لزوم توسط دندانپزشك روی دندان ها زده ميشود. وارنیش فلوراید معمولاً برای کودکانی که بالای ۲ سال هستند انجام میشود و در صورتی که کودک تف کردن بلد نباشد و با توجه به احتمال بلع فلوراید استفاده از وارنیش توسط متخصص دندانپزشکی اطفال بر استفاده از سایر انواع فلوراید ارجح میباشد. همانند سایر روشهای فلوراید تراپی در مطب دندانپزشکی کودکان توصیه میشود که: ۱.در کودکان فاقد پوسیدگی یا دارای پوسیدگی خفیف هر ۶ ماه یک بار ۲.در کودکان با استعداد بالا برای پوسیدگی هر ۳ تا ۴ ماه یکبار فلوراید تراپی با وارنیش فلوراید انجام شود.

دنداپزشکی کودکان تحت بیهوشی 

وارنیش فلوراید از کجا بخریم؟

برای خرید وارنیش سدیم فلوراید و اینکه از کجا باید بخرید با دکتر قدیمی در تماس باشید به شما بهترین داروخانه ها و فروشگاههای موجود در تهران را اعلام خواهند کرد.. نکات مهم در هنگام استفاده از وارنیش فلوراید برای فرزند دلبندتان:
  • ۱. هر اندازه دهان كودك و محيط داخلي دهان تميز باشد تاثير وارنيش فلورايد هم بيشتر می شود،پس قبل از مراجعه به دندانپزشكی حتما از مسواك و نخ دندان استفاده گردد. هرچند که اکثر دندانپزشکان در مطب قبل از زدن وارنیش، دندانهای کودک را به طور حرفه ایی تمیز می نمایند.
  • ۲. در روزی که وارنيش فلورايد برای کودک تان زده شده، از زدن مسواك خودداري نماييد. تا وارنیش مدت بیشتری بر روی دندانها باقی بماند.
  • ۳. برای رفع تشنگی کودک، قبل از انجام وارنيش فلورايد کمی آب به كودك داده شود. چون پس از زدن وارنیش بهتر است تا يك ساعت از خوردن و آشامیدن خودداری گردد.
  • ۴. همچنين براي جلوگيری از پاک شدن وارنيش بهتر مي باشد كودك از غذاهايی سفت و چسبناک در ان روز استفاده ننمايد.
  • ۵. برای کاهش رنگ گرفتن دندانها در روزی که وارنیش زده شده از خوردن مواد رنگی ( همانند : لبو، شكلات، آبميوه های رنگی،چایی و…) توسط کودک جلوگیری شود.
منبع دکتر قدیمی

نوشته شده توسط :

تاریخ : 20 اردیبهشت،1397 ساعت : Notice: Undefined variable: d in /home/drsaragh/domains/drsaraghadimi.ir/public_html/wp-content/themes/bootstrap-6-1396/single.php on line 49 ۱۱:۵۵ ق٫ظ