تماس با ما :
09129746949
02122687344 - 02122689195

آیا دندان شیری فاقد ریشه می باشد؟

اهمیت دندان شیری در چیست… (دندانپزشک اطفال) دکتر قدیمی پاسخ شما را میدهد :

اهمیت دندان شیری

اهمیت دندان شیری

آیا دندان شیری ریشه دارد

از مهمترین دلایل اهمیت رعایت بهداشت دهان و دندان در دندانهای شیری نقش آنها در جویدن غذا  ، زیبایی  ،  تکلم کودکان  و  حفظ فضای کافی برای رشد دندانهای دائمی جایگزین دندانهای آنها است همچنین در صورت زود از دست دادن دندان شیری، فضای مزبور باید توسط فضانگهدارنده حفظ شود و گرنه حرکت دندان های مجاور سبب کاهش فضای رویش دندان دائمی جانشین گردیده و درمانهای ارتودنسی طولانی مدت و پر هزینه در آینده را در بر خواهد داشت .

آیا دندان شیری ریشه دارد

مقاله مرتبط :

در همین بین توصیه می کنیم قبل از مطالعه ادامه این مطلب مقاله ⭐️ وارنیش چیست ⭐️ را حتما بخوانید   چهار دندان شیری جلویی فک پایین  کودک شما تا حدود ۶ سالگی، ۴ دندان شیری جلویی فک بالا تا حدود ۷ سالگی و ۱۲ دندان شیری دیگر تا حدود ۱۲ سالگی در دهان کودک شما باقی می ماند و به حرف زدن، غذا خوردن و رشد فک کودک شما کمک می کند. با رعایت بهداشت دهان و دندان کودک خود و مراجعه منظم به متخصص دندانپزشکی کودکان، از پوسیدگی زود هنگام این دندانها و کشیده شدن آنها جلوگیری نمایید.
جهت کسب اطلاعات ویدیو بالا را با صدای بلند گوش کنید.
منبع : دکتر قدیمی

نوشته شده توسط :

تاریخ : 2 بهمن،1399 ساعت : Notice: Undefined variable: d in /home/drsaragh/domains/drsaraghadimi.ir/public_html/wp-content/themes/bootstrap-6-1396/single.php on line 49 ۲:۳۹ ب٫ظ