تماس با ما :
09129746949
02122687344 - 02122689195

چگونه از دندان های کودکان مراقبت کنیم مراقبت از دندان کودکان در همان ابتدای کودکی اهمیت بسیار دارد و اگر این مراقبت ها به درستی انجام شود، در بزرگ سالی نیز فرد مشکلی ندارد. در 5 مرحله مراقبت از دندان ها و لثه کودکان شروع می شود که در زیر بیان می کنیم. چگونه از دندان های کودکان مراقبت کنیم

1- والدین از همان ابتدا باید با تمیز نگه داشتن لثه کودک خود، قبل از دندان در آوردن کودک شروع کنند.

2- پس از اینکه کودک اولین دندان های خود را درآورد والدین می توانند شروع به مسواک زدن کنند و نباید صبر کرد که همه دندانهای کودک در بیاید، با خرید یک مسواک زیبا می توانید کودکتان را به مسواک زدن ترغیب کنید. می توانید از آب ولرم و مسواک انگشتی برای مسواک زدن کودک خود استفاده کنید.

3- هنگامی که کودک شما به سن دو سال رسید می توانید از خمیردندان های فاقد فلوراید نیز استفاده کنید، (کودک زیر سه سال ممکن است خمیر دندان را قورت دهد.)

4- در صورت مشاهده هرگونه سوراخ و یا کرم خوردگی در دندان های کودک خود آن را به نزد متخصص دندانپزشکی کودکان ببرید.

5- طبق تحقیقات انجام شده بهتر است کودک در یکسالگی نزد دندانپزشک کودکان برود تا معاینات لازم برای او انجام شود، اگر نکات بهداشتی به درستی برای او رعایت شده باشد می تواند تا سه سالگی نزد پزشک نرود.

نوشته شده توسط :

دسته :

مقالات

برچسب ها :

تاریخ : 28 مرداد،1401 ساعت : Notice: Undefined variable: d in /home/drsaragh/domains/drsaraghadimi.ir/public_html/wp-content/themes/bootstrap-6-1396/single.php on line 49 ۷:۳۲ ب٫ظ