تماس با ما :
09129746949
02122687344 - 02122689195

اولین ملاقات کودک با دندانپزشک پس از رویش اولین دندان شیری.

اولین ملاقات با متخصص دندانپزشکی کودکان

همیشه اولین ملاقات ها شرایط ویژه ای دارند و اولین ملاقات کودک شما با متخصص دندانپزشکی کودکان هم شرایطی دارد که در این مطلب از دکتر قدیمی به آن پرداخته شده است

اولین ملاقات با متخصص دندانپزشکی کودکان

اولین ملاقات با متخصص دندانپزشکی کودکان
اولین ملاقات با متخصص دندانپزشکی کودکان باید ۶ ماه پس از رویش اولین دندان شیری باشد و نباید این ملاقات دیرتر از یک سالگی باشد!
یکی از موارد قابل توجه این است که گریه کردن کودک در اولین ملاقات امری طبیعی و عادی است و بهتر است که در آغوش یکی از والدین که معمولاً مادر است؛ معاینه انجام شود.
در این سن کودکان علاقه ای به آشنایی با افراد جدید ندارند و والدین نباید در این مورد احساس ناراحتی کنند به دلیل اینکه مقاومت کودک طبیعی است.
معاینه نوزاد توسط دندانپزشک اطفال با لمس کردن آرام لثه و بافت دهان از طریق انگشت و در برخی موارد با کمک آینه انجام می شود.
علی رغم اینکه رابطه موثری بین کودک و دندانپزشک در اولین جلسه معاینه وجود ندارد با این حال این معاینه اولیه و معاینات مرتب باعث می شود کودک خردسال شما، به یک بیمار خوب دندانپزشکی، و بدون ترس در سنین کودکی تبدیل شود.
تنها چیزی که حائز اهمیت است این است که والدین نباید به ترسکودکدامن بزنند و در کار دندانپزشک اختلال وارد کنند

نوشته شده توسط :

دسته :

مقالات

برچسب ها :

تاریخ : 15 تیر،1397 ساعت : Notice: Undefined variable: d in /home/drsaragh/domains/drsaraghadimi.ir/public_html/wp-content/themes/bootstrap-6-1396/single.php on line 49 ۷:۳۲ ب٫ظ